HAHA


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

Monday, April 11, 2011

Love do lies

ni nak cerita pasal seorang lelaki yang sgt konon nya baik lah , dialog dia.
  Pada suatu hari tu , tinggal lah seorang gadis yang bernama Z dan seorang lelaki bernama R.


Gadis Z : hye R, kenapa u tk de gf eh ?
Lelaki R: oh sbb itk nk ada komitment , bila ada gf nnt terkongkong ? :) kan (sambil dia tersenyum )

Semenjak dari tu  la , kami asyik keluar jalan , igt betul lah dia tk de gf , dia nmpk mcm suka sgt lepak dgn aku, entah lah weh , but aku pun mcm dgn dia ok tk ok je, then aku pun cpl lah dgn seorang yg bernama ard . hmm tpi dh break dh kan . smpai lah skrg baru aku tahu rupanya yang si R tu mse dari dulu lagi ada gf , bodoh ke dia tu.
gf lawa pun still ckp tk de  ,kesian kan dia kurang kasih sayang punya lelaki , smpai nk ckp mcm tu , hha .nasib baik aku couple dgn ard weh , drpd dgn kau , hmm mcm bodoh ayat mcm keling . jangan igt aku lyn kau aku suka kau lah weh .
aku dh tk kn text or call kau lagi lah BRO.  Kau dh boleh g jahanam dgn hidup kau , now aku dh happy <3 
haha see comel kan aku sekarang , MMMuuAAHHHHH ! terima kasih cinta yang membuat kan saya jd lagi matang <3 <3<3

No comments:

Post a Comment