HAHA


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

Tuesday, April 12, 2011

I love you Dude !

Ini berkisah kan seorang lelaki yang amat saya sayang dikala musim ini, haha suka hati je nk buat ayat , nampk? haha ,dia seorang lelaki yang tabah serta prihatin , akan tetapi saya masihbelum pernah berjumpa dengan beliau , daripada cara dia bercakap seems like he's coool , but tk tahu lah kan dalam hati dia. MAAF LAH SAYA NI MMG KASSAR SIKIT KAN :)

Tapi awak sayang saya jgak kan? hehe saya tahu , <3 apa apa pun lah kan , i pun syg you la azim :) i dont care who you are , where your from , what you did as long as you love me :)

Tak pernah lagi jumpa dia selalu  call and msg , dgr suara dia comel gila mcm budak budak , dia mcm kuat touching tpi tk nk ngaku , hehe tpi tk pe terukteruk pun sayang jugak kan . Bila skype dgn you evry nite rasa best dpt tgk  muka. dh lah comel, ckp pun comel , dh kenapa dengan kau comel sgt . haha :) nak jum nak jumpa ! haha nk tgk orang dia mcm mne kan dpn dpn. comel ke tidak ke itu hanya lakonan semata mata.

I  LOVE YOU SO MUCH MUHAMMAD AZIM , JANGAN LAH SELALU FIKR BUKAN BUKAN k ?:) I SAYANG YOU. HOPE OUR RELATIONSHIP JADI MCM CERITA CARTOON "UP"  TU COMEL GILA TAU SAYANG :) . dan mari lah bersama sama menjaga hubungan ini dgn baik. AMIN .




i love you muhammad azim bby<3

No comments:

Post a Comment